Vlastná titulka do novín preverí kreativitu a spoluprácu vášho tímu

Ako ste na tom s písaním tlačových správ? Ešte ste žiadnu nepísali? A čo ak vám váš pôvodný text uverejnia rovno na titulnej strane?

Kreativitu vášho tímu, jeho schopnosť spolupracovať a rozdeliť si úlohy viete intenzívne podporiť a otestovať našimi teambuildingovými aktivitami. Medzi nimi nájdete aj „Making The News“, obľúbenú aktivitu, počas ktorej vytvoríte firemné noviny do troch hodín.

Vyskúšala si ju už aj spoločnosť Lane Crawford vo Veľkej Británii. Ozvali sa, že hľadajú zážitkovú aktivitu zameranú na tímovú dynamiku, ktorá by zároveň preskúmala firemnú misiu, víziu a hodnoty spoločnosti. Náš redaktor ich prekvapil hneď na úvod: vlastnú novinovú správu vytvoria a dodajú na ich vlastnú titulnú stránku novín za menej ako 3 hodiny!

Media Room

Do špeciálneho vydania „Lane Crawford: The New New” sa dostali rubriky ako tímové fakty, exkluzívne tromfy, novinky, inzeráty, tímové krížovky, obchodné poradenstvo a hlavný článok. Takto sa tím rozhodol počas porady v “media room”. Rozdelenie úloh prebehlo rýchlo. Vytvorili sme skupinu informátorov, textárov a karikaturistov.  Tí poslední sa zúčastnili workshopu, na ktorom pripravili úžasné obrázky do komiksu. Náš karikaturista, Larry Feign, ktorý už pracoval pre Los Angeles Times, South China Morning Post a The Standard, viedol začínajúcich umelcov pri tvorbe a zdokonaľovaní ich kresieb pre jedinečné vydanie novín Lane Crawford.

Hraná tlačovka

Nasledovala hraná tlačová konferencia, počas ktorej naši novo pečatení novinári zisťovali od manažmentu, ako to je s rastom ich firmy a aké smerovanie biznisu sa dá v najbližšej dobe očakávať. Tieto cenné informácie poskytli obsah pre sekciu „Obchodné konzultácie“ a niektoré kľúčové detaily prenikli dokonca aj do hlavného článku, ako obzvlášť “horúca” správa!

Termín dodania titulky

Finálne chvíle testu spolupráce tímov nastali, keď museli dodržať termín dodania titulnej stránky vložením všetkých svojich príbehov a článkov do novinárskeho softvéru. Všetka ich tvrdá práca sa spojila v skutočne živých farbách na A3 formáte, kedy boli ich titulné stránky namontované na doske a zobrazené na stojanoch, aby ich všetci mohli vidieť. Aktivitu ukončil náš redaktor debrífing-om tak, aby sme sa uistili, že tímy sú pripravené použiť získané poznatky hrou v úsilí o dosiahnutie silnejších výsledkov na pracovisku.

Čo si o tejto aktivite myslia naši “novinári”?

Making The News je vzrušujúca team-buildingová aktivita, ktorá udržuje tímy vysoko motivované a vytvára veľkú spokojnosť. Skvelá aktivita na podporu tímovej práce, biznisových výsledkov a inovácií.

Alison McLaughlin, Head of Learning and Development, Lane Crawford